Take a bite do a dance and get lost on a crusade.

A pair of new shoes and a punk rock show to see.


Ibland är jag ganska säker på att min extrema nyfikenhet inte är särskilt hälsosam. Men jag har i alla fall gjort slut med min stora käft, det var ett bra initiativ och ja.. bättre sent än aldrig faktiskt.. Fyfan vad den har ställt till med saker.

Och haha, lyssna på det här; Jag ska följa med Nicke på deras studentfest den 5 eller 6 Juni eller när den nu är. Om jag lyckas ta ledigt från skolan. Jag får vara en praktelev den kommande veckan helt enkelt och fjäska riktigt bra så kanske det går. För jag vill verkligen inte missa när min brorsa tar studenten, jag missade när de seglade in i Göteborg så jag tänker inte missa student & bal. Nej nej nej! Det går inte för sig, inte nånstans.

nu ska jag iväg och repa.
och tro det eller ej, men jag har faktiskt pluggat lite historia idag.


image180

"you can have every booze you like, as long as it's a Corona"


och förresten så tycker jag att ni ska lyssna på my guys i Armonia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback