So I'll give up on this.

And I'll give up on you.

Varför ska man behöva bry sig egentligen? Jag måste slänga in mig i solariumet imorgon men gah, det är så långtråkigt och enformigt så man somnar på stört. Men min blekhet är inte att stoltsera med maaaan, oh nej.

Jag önskar att jag var som resten av min familj som blir bruna av att bläddra lite i en resekatalog. Varför blev inte jag så?! Ta bara Niklas, han är brun som en pepparkaka året runt och när han är blek så är han ändå hundra gånger mer neger än vad jag är..

Det är faktiskt inte rättvist.


Men vad är rättvist egentligen?


And I've said a lot of stupid stuff for sure,
But this morning, there's nothing I want more.

I'm not here for sure.




Kommentarer
Postat av: Fredrik Jansson

Det suger att inte kunna bli brun, och som sagt är det dötrist att ligga och pressa. Men det finns ju doping :) (så kallade betakaroten eller biokaroten) somär typ morot i pillerform. Det hjälper en att skaffa en schysstare bränna.

Postat av: Linn

Fredrik - Nej, finns det? :D haha!

2008-05-06 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback