Put yous ass where your mouth is.

Without you there's no me.


Onsdag är från och med idag ett annat ord för ledig och det känns ju snudd på skitbra faktiskt. Om bara allt annat också kunde kännas skitbra.. Varenda gång det slår mig att jag antingen redan har eller är såhär nära på att sabba alltihop får mig att känna mig ekande tom, må illa, vilja springa härifrån och dra täcket över huvudet och stanna där resten av mitt liv. Och tro mig, den känslan slår mig varje minut.

jag tror inte att jag har haft sån stor ångest i hela mitt liv.
jag och min stora trut.
helvete.


the best in you.
it's you.
you!



Kommentarer
Postat av: packe

Linn, ffs! Vad har hänt?! :|

2008-05-07 @ 18:05:21
Postat av: Linn

Hacke - Vi tar det sen.

2008-05-07 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback