Outside naked.

I've got this thing that I consider my only art of fucking people over.

Jag har ingenting vettigt att skriva om faktiskt så jag gör mig kortfattad. Och vi vet ju att mina kortfattade blogginlägg brukar sluta som evighetslånga. Men jaja, ni gillar mig ändå, det har jag bestämt.

Idag.
  • Varmt väder. Jag är nog liiiiite brun iaf. Eller snarare röd, men i vilket fall som helst inte blekrosa.
  • Hästen som jag skulle rasta blev badad och ärligt talat så var det nästan så att jag vart blötare än hästen.
  • Edwin. Vilken mardröm han är, usch! Fast en ganska söt mardröm.. Jag var nyss ute på promenad med honom och både han och jag är helt slut. Han däckade på hallgolvet och jag däckade här, men jag tänker nog snart förflytta min däckning till soffan.
  • Jag har tagit det kloka beslutet att om de där skorna finns kvar på onsdag, ja då är de mina! Och det beslutet är klokt eftersom att de till 99% kommer att finnas kvar och jag har förmodligen lite mer cash att spendera på onsdag.
  • "Idag" har inte bestått av så mycket mer, lite dator, inget plugg, massa slapphet osv.
  • Joho just det, min favvoJulia fyller 18 år idag <3 Och det betyder att om fyra dagar så fyller jag också 18, lägg det på minnet, annars påminner jag er.

image178



Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis i efterskott min fina linn! Nu jävlar är vi stora flickor;)

2008-05-19 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback