New Noise.

Adjust that 1000 dollar smile and behold the creation of man

image171


Jag bara kom på att det faktiskt råkar vara så att jag fyller år om 5 dagar och man får faktiskt ge sig själv födelsedagspresenter, ehe aha ähää. Och jag ska ju faktiskt jobba  i sommar, så det så. Det jobbiga är de där shortsen på carlings.. De är i samma prisklass som skorna, om inte lite dyrare.. Sen när började jag bli så förtjust i dyra kläder?

Snart kommer pappa hem med ostkrokar, coca-cola och choklad åt mig. Så det blir svull för hela slanten for moi ikväll och kanske lite The fast and the furious. Mycket vettigare till liv har jag faktiskt inte. Jag tror att den här helgen bör ägnas åt att plugga historia. Men bara för att jag har sagt det så kommer det väl inte bli så. Men det måste och fasen att det ska vara bra väder just den här helgen.




Dom där är så gott som skitcoola också och minst lika dyra. Varför är inte jag mångmiljonär?
Och vem vet jag har sånna där? eller i alla fall liknande.


Nån gång ska jag leva fast and furious, nån gång.





Kommentarer
Postat av: Orre

Köp inte sånna glajer! Sånna har sneg bara så du vet! Onödigt dyra..

Äh nu ska jag ut och måla! PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJZ

2008-05-10 @ 02:58:00
Postat av: Linn

ORRE - Sneg vare ja! Haha, nej hade inte tänkt det heller, men de är stört tuffa (och dyra).

Yeah! Måla mycket, fett och gött!!

2008-05-10 @ 10:09:41
Postat av: Kajsabajsa

Tänkte tipsa om vem det var men behövde inte :D
det roliga är att sneg's ligger i min garderob sen tha partaaaj:D

2008-05-11 @ 21:26:06
Postat av: Linn

KAJSABAJSA - Nej, Oscar hann ju före. HAha, gör dom? I så fall, GE MIG?! (;

2008-05-11 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback