kallakallacka på kapten röd.

sen är jag fulländad, ett mästerverk.


Jag har stora festivalproblem, för tydligen så ska Kultiration på Peace&Love nu, yran är nästan givet bara för att my dunksunkbaby säger att det blir grymt och Hultan.. jaa.. Hultan ja.. gah! Några av mina, genom tiderna, största idoler ska till Hultan.

Sen är jag rätt sur över att jag inte kan måla graffiti och inte är gjort av pengar. Bläää.

image167

foto google

För titta bara, det är så jävla coolt! Och jag vill ha det i mitt rum på mina garderober, mhm. Sen att jag oftast inte brukar kunna tyda vad det står på alla dessa godsvagnar och allt vart de målar är lite utav en annan sak.. heh.


Kommentarer
Postat av: Jansson

Kör på yran. Det gör jag. Peace & Love håller på att utvecklas till en otrevlig festival.

Postat av: Linn

Jansson - Ja, jag tror nästan att jag ska ta och skippa Peace & Love i år. Det har blivit så mycket "oseriöst" folk där nu så charmen försvinner, tyvärr..

2008-05-08 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback