Just a little bit thinner.

I got love for you.


Det är ju helt sinnessjukt egentligen. jag har träningsverk i benen, träningsvärk! Sjuk träningsvärk också. Efter brännbollen igår som var ungefär SÅHÄR oansträngande förutom att jag sprang som en kanonkula (som Johanna uttryckte sig). Det är nästan pinsamt, jag har gått från en dansnarkoman som dansade sisådär 3-5 dagar i veckan och var vältränad med världens snyggaste benmuskler, platt mage och kondition till en fjant som får träningsvärk av lite idrottsbrännboll. Usch. Jag måste börja träna igen, det här går inte. Och jag är smidig som ett kylskåp och blä.

Det funkar inte, nu ska här bli ändring. Och folk tycker att jag ser smalare ut nu för tiden, det kan inte vara annat än för att mina muskler är long gone heroes. typiskt.

Det är okej, ni får köra vadslagning om hur länge jag håller den här motivationen innan jag ligger på soffan med en popcornskål på magen igen. Jag tror jag börjar med 50:- och säger att redan ikväll är jag körd, så att ni andra kommer igång lite.

Nu ska jag till mamma i alla fall och typ rasta en häst. Jag kan inte bestämma mig för vilken häst eller något annat heller.. och jävlar.. jag får panik.

Kultiration - Barfota på jorden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback