Do you want to know how badly we need saving?

Just a smile and there's noway back.

Nu har jag tagit mig i kragen och fixat middag, varma mackor, oh yes! Så får vi se vilken energi dom ger mig, förhoppningsvis lite energi till att kasta mig över historiaboken men nja, skulle mer tippa på att jag orkar ta mig till soffan och jäsa där resten av kvällen.

Men i alla fall så har jag min dröm-sommaroutfit inpräntat i hjärnan, och här brudar (eller grabbar eller vad ni nu är) snackar vi inte om några knepiga remsandaler och fjantiga, blommiga små sommarklänningar från topshop eller urban outfitters. Nej, här snackar vi stenrå attityd och truckerkeps! Fast bort med truckerkepsen, jag ser ut som en tvättäkta bonde i keps. Och det är inte den looken jag är ute efter, i så fall kan jag lika gärna trycka på pappas "Tomtekeps" på skallen och knapra på ett halmstrå resten av sommaren.

Ge mig lite pengar bah så är jag on my way to the top sen!


Kommentarer
Postat av: Fredrik Jansson

Men det är ju bondbränna och keps som är grejen i år. Gärna riktigt skitiga jeans, typ grisbajs på dom :)

Postat av: Fredrik Jansson

Btw, din stil är steamin' hot. Always! :)

2008-05-13 @ 02:04:50
Postat av: Linn

FREDRIK - HAHA, äre så? Man kanske skulle haka på modet för en gångs skull då, lät ju riktigt nice (; men tack så mycket hörru (:

2008-05-13 @ 07:59:19
Postat av: LINN

OKEJ! Nu är det såhär att otekniska och ogenomtänka Linn har varit i farten och fipplat bort lösenord och allt till den här bloggen!



så hädanefter bloggar jag på hansel.blogg.se

och lyckas jag fixa den här så hör jag av mig.



tjarå! / Linn

2008-05-14 @ 08:59:37
URL: http://hansel.blogg.se/
Postat av: Linn

okej, smarta jag har varit i farten igen och fipplat bort lösenord och hela skiten till den här bloggen så det går inte att logga in längre.



så hädanefter, kolla på hansel.blogg.se



tjarå / linn

2008-05-14 @ 09:01:06
URL: http://hansel.blogg.se/
Postat av: LINN

Okej folket! Hädanefter bloggar jag på hansel.blogg.se

för den här funkar inte längre! / Linn dah bloggmeister.

2008-05-15 @ 23:11:30
URL: http://hansel.blogg.se/
Postat av: LINN

Okej folket! Hädanefter bloggar jag på hansel.blogg.se

för den här funkar inte längre! / Linn dah bloggmeister.

2008-05-15 @ 23:12:07
Postat av: Anonym

Okej folket! Hädanefter bloggar jag på hansel.blogg.se

för den här funkar inte längre! / Linn dah bloggmeister.

2008-05-15 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback