And I run old scenes through my tired head.

this is the sound of the raised fist republic.


Oscar och jag satt och pratade om skor och vad man kan göra med stilettklackar på gfesterna. Det får förbli en hemlighet, men nästa gfest jag går på måste  jag verkligen ta och prova det, ähä.

Och liksom, all världens modebloggar - fuck you!


Det här är skor.




det här är inte skor.



det där klassas som mordvapen både för den som bär dem och för folk i dess omgivning.
särskilt för omgivningens fötter. När ska ni lära er?

De där gula är för övrigt skitsnygga, går jag emot mina egna argument om jag köper dem?
De kostar liksom.. 800 + frakt och passar de inte så kostar det typ 100 att skicka tillbaka dom också.. dyrt jöh. Men om de skulle passa, OM.. ja då skulle jag vara både nöjd och skitcool på samma gång. Och några hundralappar fattigare.. det har jag inte tid med. Men liksom... åh, vad jag hatar snygga kläder som är dyra!






Kommentarer
Postat av: Oscar da män

Kicka stilettklackar is the shit

2008-05-09 @ 20:09:09
Postat av: Linn

OSCAR - Men åh! Nu sa du det juh, nu kommer alla som ska ha stilettklackar att akta sig för mig! :P

2008-05-09 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback