And he's handsome.

sweetness.


Jag är fortfarande alldeles för trött trots min reträtt till sängen igår när klockan fortfarande var bara barnet. Bläähä. Det är måndag men det gör väl egentligen inte saken så mycket bättre och det enda bra med måndagar är att det är så långt  kvar till nästa måndag.

Jag somnade på bussen och drömde att du mer eller mindre "tog orden ur munnen på mig", det kändes skitverkligt och jag skulle nog ha kunnat beskriva mig som världens gladaste människojävel. Sen vaknade jag och insåg att det var just den låten du citerade som spelades på mobilen. Så, eh.. jahaja. Skit. Då var jag inte alls på lika bra humör länge, så behovet av att få smälla i en eller två dörrar och fräsa åt nån är större än nånsin. Och jag ska överleva skolan.. men guuuuuh. (som min pappa brukar säga).

Äh, jag ska gå och ha gitarrlektion..
Jag har inte tränat på läxan, men det var ju knappast nått nytt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback