feelgood.

Jag orkar inte ta mer av din osynligt, propra och uppsnoffsiga skit.

Jag är ledsen, och jag menar det! Jag och verkligen skitledsen över att jag har gjort som jag gjort. Men de andra då? Det har varit minst lika delaktiga och förjävliga och ändå är det jag som får ta skiten för det. Tack så mycket, det känns inte så kul faktiskt. Jag vill att vi ska vara vänner och nu har jag sagt förlåt, även om det inte var på det allra vettigaste sättet. Men hade jag ringt då hade jag börjat gråta, om jag ska vara ärlig. Förlåt, jag kan bara säga det från mig, de andra får säga det själva om de känner för det. Förlåt förlåt förlåt, jag mår verkligen piss över det. Men jag hade mina anledningar. Du var inte så jäkla lätt att umgås med på slutet.

Fan. fanfanfanfanfan, FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback